Mijn mobiliteitskaart is verloren/gestolen/beschadigd

Bij diefstal of verlies: blokkeer de kaart zo snel mogelijk! Een eenmaal geblokkeerde kaart kan NIET meer worden ge(re)activeerd. U heeft dus een nieuwe mobiliteitskaart nodig. U kunt de kaart zelf blokkeren in uw Shuttel account.

Shuttel portal
Ga in het linker menu naar ‘Kaarten en diensten’. Klik vervolgens onder ‘Actief’ op uw huidige mobiliteitskaart. Onderin het scherm ziet u ‘Kaart vervangen’. Selecteer deze optie. Er zal automatisch een nieuwe kaart worden aangevraagd en verstuurd naar het bij ons bekende huisadres.

Mobiliteitsapp
Ga naar ‘Meer’ en klik op de knop ‘Kaarten en diensten’. Daar kunt u de kaart selecteren waar het om gaat en op de knop ‘Meld als verloren/gestolen’ klikken. Er zal automatisch een nieuwe kaart worden aangevraagd en worden toegezonden naar het bij ons bekende huisadres.

Werkt de kaart niet meer omdat deze beschadigd is of heeft uw kaart een storing? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. We helpen graag verder. Wij zijn hiervoor bereikbaar via telefoonnummer 088-934 34 60 of klantenservice@shuttel.nl.

Categorieën: